Träna: Check!

*3x7 min crosstrainer. Shit vad jag pressade mig de sista minutrarna!! Men detta var längre än jag tidigare gjort, det går bättre och bättre! Om det bara kunde vara dåligt väder oftare så det blir lättare att stå inne och crosstrain:a, när solen skiner vill jag bara ut på promenad, och det känns inte lika effektivt.
*Armhävningar, det jobbigaste jag vet, är sååå svag i dessa muskler, men det blev totalt sju tror jag... På knä... Japp, så illa är det...
*Lite hoover.
*Å så såna här ryggövningar, man ligger på mage och lyfter överkroppen uppåt, och typ armarna bakåt...
*Dipps?? Eller det är nog armarna, men när man ligger på rygg med benen böjda i luften och sen sträcker ut de ett och ett.... jaja, lite såna i alla fall...
*60 situps, varav 20 åt sidorna.
Ja, det var dagens träningsdagbok.
Om man nu kunder fortsätta såhär i några månader...
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback