Dag 100

Shit pommes frites!!
Har jag hållit ut och tränat i 100 dagar??
Ja, inte varenda dag har jag ju gjort nåt, knappt alla veckor, men hur som haver så håller det fortfarande i sig!!
.
Det är jag stolt över!
.
Och sen är det bara att inse att det tar tid! Det ska ta tid! Det måste ta tid!
Men det är lite svårt att inse, jag vill ju som ha det gjort! Jag vill se slutet. Som man gör när man tittar på tv:n, som Biggest loser, "då går det ju på nå veckor" får man känslan av, även om jag vet att det inte är riktigt så lätt, och att de tränar ju nästan hela dagarna, och gör inget annat.
Inget jobb som tar tid, ingen disk,inget städ, ingen tvätt, inga vänner eller familj...
Så klart att det går fort för de...
Det är bara att ställa in sig på att detta kommer att ta tid, kanske till sommarn, kanske till nästa sommar?
.
Så vad har jag gjort idag då??
Jo, jag slog på stort!
*5 min uppv
*Armhävningar
*Hoover
*Sit-ups
*Ben dipps
(Tror jag legat av mig lite i dessa styrkeövningar, orkade inte så mycket som sist!! )
*Lite yoga, 6 solhälsningar, 5 A 1 B, och så lite andra, stretchande övningar.
*Rejäl stretch
*Två timmars städ på det, tror att jag förbränt nån kalori på det oxå!
.
Och lagomt till nio var jag nyduschad, ljusen tända, teet varmt och morgonrocken på!
Och så unnade jag mig en morot och en bit Marabou Premium Lemon and Ginger!
OK, moroten unnade jag mig väl inte, tog den mer bara för att jag inte skulle orka så mycket choklad! =)
.
Men nu ska jag nog hoppa ner i sängen och njuta av att i alla fall nedervåningen är rejält städad, och hoppas att det håller sig till helgen i alla fall!!
.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Guuuud va du är duktig å träna gumman :)

Om man kunde komma igång som du håller på....ja har bara en lånng lat period nu. Kramar i massor till dig :)

2010-11-18 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback