Dag 105

*5 min uppv
*40 min crosstrain
*armhävingar
*sit-ups
*solhälsningar
.
Jag tänkte bara köra 30 min idag, men det gick så jäkla bra!!
Trodde jag hade tio min kvar när klockan ringde, så då körde jag tio till!!
Skönt!
Så nu kan jag med gott samvete kika på finalen av Biggest loser Sverige ikväll!!
För ikväll är den!!! Väl...?
Måste kika för säkerhets skull!!
Japp, det är det!!
Spännande!! Vem blir det? K-F eller Maria??
Karl Fredrik Jonsson. Foto: TV4Maria Forsberg. Foto: TV4
Nja, jag hejar nog allt på Maria!! Kanske för att jag kan relatera mera till henne!!
Kul att se alla i alla fall!! Se hur det gått för Spogge till exempel!!
.
Nähä, nu blir det middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback