Eftermiddag from hell!!

Ja, kanske inte riktigt, men usch och fy vilken stressig eftermiddag det blev!!
På jobbet, inget särskilt som hände, det blev bara....mycket...
Var helt slut...
Sen for jag till den lokala skohandlaren, www.stooks.se, och skulle lämna in ett par tofflor som gått sönder.
Ett par med rund sula, som jag köpte för ett presentkort jag fick i julklapp.
Har aldrig varit riktigt nöjda med de, de har inte fungerat som jag trott, men eftersom de kostade nästan en tusenlapp så har jag använt de ändå, när det kostar så mycket så vill man ju inte bara lägga undan de. Men nu hade de gått sönder, för andra gången! Men då det var ett tag sen jag köpte de, så jag var inte helt säker på att han ens ville ta på sig ansvaret för att laga de, igen....
.
Men mitt humör steg med 10 när han säger: "Ja, det där är skitskor, du har numera ett tillgodokvitto här på 995:-, du får köpa vilka skor du vill, och du behöver givetvis inte bestämma dig idag!"
Åh, finns det så snälla människor?? Så glad!! Och ett presentkort på skoaffären!! Min favoritaffär!!
Dock behöver jag ju ett par jobbskor, och de han rekommenderade nu var dessa:
Joya Cairo hälsosandal
(Läs mer på www.joyasko.se
Men såklart var de dyrare, så jag tror jag avvaktar lite med de.)
.
Inte för att tröttheten försvann, men glad blev jag i alla fall!!
Sen har det fortsatt lite stressat, lite förvirrat.
Bl.a så skulle jag köpa ett par andra skor på skoaffären, men de glömde jag.
Blev så brydd när jag sitter i bilen, på väg därifrån, och det knackar på rutan.
Då är det skohandlaren... "Skulle du inte köpa ett par skor också??"
Jo just ja...
Sen när jag sprungit runt Ica, lagt upp sakerna på bandet kommer jag på "Mjölk!!" har inte tagit nån mjölk, och om nån känner V så kan ni förstå att det bara var att rusa till mjölkdisken och roffa åt sig nå liter...
Som om detta inte vore nog, så när jag betalat klart och ska packa grejerna så märker jag....Ingen påse....
MEN VA FAN!!!
Plockar grejorna på armen och går.... Utan påse....
Sen far jag hem.... Bär in alla grejer.... Och ramlar ihop i en hög på soffan....
.
Så skönt att ligga blickstilla, i total tystnad alldeles för sig själv i några minuter innan resten av familjen kom hem...
.
Nu sitter jag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fin fin blogg!!

2010-11-18 @ 17:37:16
URL: http://tshtsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback