Fredagsmys!!

Åh, ikväll ska jag baaara mysa med familjen!
Ska nog ta ett dopp efter middagen! Och apropå middag så önskade jag mig kött, klyftpärer och gosås av samdon, så jag hoppas det är mer eller mindre kirrat tills jag kommer hem!
Sen blir det pop corn och film i soffan!
Jag röstade för Ensam hemma, ett måste att se innan jul!
Och jag gissar att jag har V på min sida, E lät inte lika förtjust, men två mot en!
.
Har förresten tappat bort en av filmerna, tror att det kanske är den första??
Ingen som känner att de lånat en sån av oss??
I annat fall så får jag beställa den!
Hittade alla fyra filmerna i en, på ginza.se, för 99:-

Ananrs kostar de 99:- st, så då kan man ju lika gärna slå till på alla fyra, även om det är de två första som är överlägset bäst! har iofs inte sett fyran tror jag, men V kanske gillar de!
.
Nähä, en liten snabbis ut i solen innan rasten är slut!
Underbaaart väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback