Gäääääsp!

Har haft en givande, men lååång dag idag!
Skönt att få små pushar framåt ibland, det ger så mycket positivt!
.
Men trött blir man!
Skulle kunna hoppa i nå myskläder och krypa ner i sängen, men då det känns som om mycket tid spenderats i soffan på sistone så hoppas jag på att hälsa på och umgås med I och H istället!
.
Har inga planer alls för denna helg, inte en enda.
Men det finnes en hel del "borden"...
Helst av allt skulle jag vilja åka till Sundsvall imorgon och bara strosa runt och kika på julklappar, handla nå smågrejer och bara vara. Åh, tänk vad härligt att strosa runt bland alla julgrejer på Ikea!!
Men då det inte finns så mycket pengar, och jag inte sett en enda önskelista vet jag inte om det är lönt?? Men jag skulle så hemskt gärna vilja!! Får diskutera med E...
.
Sen skulle vi ha vinterstädat lite ute, har fortfarande kvar dynorna på utemöblerna...
Och så skulle jag ha knåpat ihop ett brev, med våran familjehistoria i snabba drag.
Och så skulle jag ha varit och fotat barn...
Och så skulle jag.... Ja, som vanligt kan listan göras lång....
.
Men nu tar jag nog och spelar lite Bouncing balls på fejjan, mitt nya beroende....
Och sen duschen...
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback