Hemmakväll!!

Ikväll blir det inget annat än att vara hemma!
Och inte bara vara hemma, utan VERKLIGEN vara hemma!!
.
Först träna såklart.
Sen steka pannkaka med grädde och sylt och nån med socker på!
Sen städa, städa som vanligt!!
Men ikväll ska det göras, för sen när jag sätter mig i soffan för att kika på Grey´s (alt Arga Snickaren om vi hinner klart till dess!!) så ska jag sitta nyduschad i morgonrocken, med tända ljus och ett gott samvete och ett rent och fint och doftande hem, med ro i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ska du "fira" 100-dagars då:-)

2010-11-17 @ 13:38:58
Postat av: Helena

Ja, jag kanske måste göra det!!

Med morötter och vatten! =)

2010-11-17 @ 13:42:30
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback