I´m back!

Blev en heldag i Sundsvall igår, kom inte hem förräns efter tolv!!
Men då blev det middag och umgänge i liden på vägen hem oxå!
Blev en hel del inköpt, många julklappar!
Och även grejer till mig själv, ska visa mina fynd senare!!
.
Den här dagen kommer vi att kunna fylla med grejer som ska göras, får se vad vi hinner med!
.
*Två fäder att fira
*Måla fågelhus till momma, och leverera
*Fota
*Skriva brev
*Göra inbjudan
*Fira kompis
*Städa undan sommargrejer hemma
*Plocka undan allt som handlades igår
.
Ja, det finns att göra!
.
Nåt som jag redan gjort i alla fall är att träna!
Har stått 30 min på crosstrainern!
Bra Helena!
.
Nähä, då kanske man ska ta itu med listan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback