Dag 25

*4 min uppv
*20 min x-train Knappt...
.
Ja, nog brände det bra i låren idag!!
Och den där lilla förkylningen gör nog sitt till...
Men 20 klarade jag, eller jag klev faktiskt av innan timern pep.
Och då visade det sig vara 1 minut kvar...
Så då klev jag upp och körde järnet i förhoppningsvis minst en minut till!!
Men sen var jag nästan yr!
.
Tittade på Biggest loser när jag crossade, och sen blev det ett program som heter Loose it, eller nåt liknande, och då kom jag på det!
Vem som ska vara min personliga tränare!!
Jillian såklart!
Tänk beach 2011, när Helena Elf kommer med denna kroppen på playan!!
Hmm, får nog ligga och sola lite på playan oxå...
.
Men alltså satan, man skulle ju inte våga annat än träna arslet av sig!
Herregud, den kvinnan!! Hon skulle ju kunna skrämma livet ur Hitler!!
Men vilket stöd man skulle få!!
.
Vägning imorgon nu då!!
Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback