Energi!!!

Är inte det ett lustigt fenomen??
Det är ingenting som man kan se, eller som man kan ta på.
Men ändå är den högst närvarande hela tiden!
Man måste ha det, och helst mycket, men ofta har man brist på det.
Och så finns det tjuvar...
.
Jag gör mitt bästa för att få så mycket som möjligt, och försöker ransonera, så den ska räcka så länge som möjligt.
Och jag vill behålla den alldeles för mig själv, för jag behöver den verkligen, men så kommer de där tjuvarna, och det är inget man kan göra åt de!! Man kan inte stoppa de!!
Även fast man vet att de finns där, man vet vilka de är och man gör allt för att skydda sig från dem!!
.
Men inget kan stoppa tjuvarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback