Enery!!

Känner att den är på väg tillbaka!!
Idag blir det tamejtusan 20 min på crosstrainern, minst!!
Och det bara är så!!
.
Vågen visade idag på -1,1kg!!
positiv som man är så tänker jag att:
1. förmodligen är det mest muskler som försvunnit och
2. det hade kunnat vara mer om jag inte latat mig i veckan och ätit lite överblivit godis efter fjällturen.
.
Men jag är glad ändå!! 1,1kg är mer än bara några hekto!!
Och latat mig har jag inte riktigt gjort, utan jag fått en förkylningssläng, och den har peppar, peppar redan gått över, har hört folk som varit dålig i flera veckor, så jag är tacksam ändå!!
Och nu ska det bli mera, mera, mera!! Ska kämpa ännu hårdare.
Har nu 4,7kg kvar till första delmålet, och de kilona ska bara rasa av mig nu har jag bestämt!!
.
Nu ger jag järnet!!!!

Kommentarer
Postat av: Mor

<3

2010-09-17 @ 13:17:45
Postat av: Paulin

Jag tycker du är skitduktig!!!

2010-09-17 @ 21:06:27
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback