Gäääsp!!

Tror alla aktiviteter börjar ta ut sin rätt!!
Känner mig trött!!
Och dessutom, egentligen vill jag inte erkänna nåt, utan hade tänkt att bara ignorera det, men dessutom så känner att jag att jag har en förkylning som ligger och lurar på mig!!
Men sschh!! Säg inget om det, jag ska låtsas som ingenting!
Det finns inte en chans att en förkylning ska få stå i vägen för min träning igen!!
Det är nu eller aldrig känns det som!
Beach 2011, I´ll be there!
.
Så ikväll kör jag 20 min på crosstrainern, tror inte mina lår pallar nå mer, de är rätt trötta efter vandringen igår!
Sen blir det nog bara lugna aktiviteter, som slappa i soffan!

Kanske laga ett par byxor som jag kommer få användning av nästa helg.
Men inte så mycket mera..
.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback