Har lekt Ernst oxå!!

Har ett tag letat efter nånting att hänga mina smycken på, men har inte hittat nåt bra.
Så till slut satte jag mig ner och började fundera. Och en liten idé kom till mig, mycket inspirerad av Ernst!!
Bara att fara till närmaste rundstavsförsäljare och handla!!
Så idag har jag mest ägnat mig åt detta!
(Var ju tvungen att fota så ni tror att jag verkligen gjort det själv! Med viss hjälp av E!)
.
Här kan ni se problemen:
Och här har ni lösningen!
Självklart har jag suttit ute i solen och pysslat!!
Tro det eller ej, men det var E som stod för idén och designen bakom hjärtat.
Själv hade jag tänkt fyrkanter, men hjärtan blev det!
Vilken skillnad va?? Nu ser man alla smycken samtidigt, och inget trassel!!
Är riktigt nöjd med dessa två!! Synd bara att de nästan är klickfulla bägge två redan!!
Men man får väl snickra ihop en tredje då om det behövs!
Till halsbanden blev det inge flashigare, bara vanliga krokar från Järnhandeln.
Men nu får de dela på fyra krokar i alla fall, förut var det bara två!
Ja, så nu kanske ni förstår att jag inte haft tid att blogga nåt i helgen...
Eller tränat heller för den delen..
Men många gånger upp och ner för trappen har det blivit i alla fall!!
.
Nu ska jag kika på Berg flyttar in innan jag somnar i den nya, otroligt sköna sängen!!
Trots att vi inte lagt in "mittenmadrassen" ,för att överdraget är på kemtvätt, så är denna sängen typ tusen gånger skönare än min gamla!! Otrooooligt skönt!!
Igår när jag gick och la mig kändes det som om jag låg på små moln!!! På riktigt!!
Inbäddad i bomull!! Så mjukt!!
.
Nähä, Berg var det!
.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Helena A

Va duktig du är! Och snyggt blev det också:-)

2010-09-27 @ 09:14:21
URL: http://www.slattmyrens.cybersite.se
Postat av: Helena H

Håller med! Va duktig du är!!!

Bra idé och de blev ju dessutom jättefina!

Såg oxå att du köpt hjärtat på Wahlbergs som jag tittade på till din födelsedag... Blev armbandet istället för jag var inte riktigt säker på om hjärtat var du=) Men det var det ju!

2010-09-27 @ 10:03:01
Postat av: Syster Maria

Det blev ju skitbra!! Man kanske ska beställa en....

2010-09-27 @ 10:34:41
Postat av: Maria

Fasen va snyggt! Kanske ska beställa en...

2010-09-27 @ 10:35:46
Postat av: Kickan

Men du!! En sån där önskar jag mej i julklapp! Eller inflyttningspresent!! Asbra ju! Tänk vad man kan göra med rundstavar...

2010-09-27 @ 11:25:45
Postat av: Mor

Jag försökte beställa en igår oxå!

2010-09-27 @ 11:30:45
Postat av: Helena

Oj!! Tack!! Bara mina händer har fått vila upp sig så kanske man måste tillverka nån fler då! =) Men tusan vad ont man får i händerna av att tälja!

2010-09-27 @ 11:48:19
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Maria

Kickan - inflyttningspresent? Vars ska du flytta??

2010-09-28 @ 09:07:23
Postat av: Anonym

till en etta med penty på nydalahöjd den 1 nov

2010-09-28 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback