Jahopp!

Vad händer idag då??
Inte mycket... Jobbar som vanligt...
Sen blir det hem å TRÄNA!!
Tänkte ta 40 min ikväll!!
Brukar tänka att jag ska orka lite mindre när jag haft uppehåll nåndag, men facit hittills har visat på precis tvärtom, då har jag extra mycket energi i benen!
Så därför satsar jag på 40 min idag!
.
Sen blir det att fixa lite mera inför helgen, känns som om det är mycket som bara hänger löst i luften liksom..
.
Några favoriter från Idol igår oxå!
Är väl ungefär samma som juryn...
Malin såklart!! Bara hennes sätt att spela på gitarren!! I M P O N E R A N D E!!
Malin golvar juryn
Jamilla, med otroligt häftig röst!!
Rubrik * Jamilla är chockad men glad över att gå vidare i Idol. Foto: TV4
Och Janine!
Janine Nyman. Foto: TV4
Kan bli ett bra år, tyckte att ribban lades rätt högt igår!!
.
Ikväll blir det ju en krock dock...

Och vem vill reta upp honom??
Känner att min egen tv-tablå börjar bli full, men what the heck? Det är höst då FÅR man titta på tv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback