Äntligen hemma!

Från Sundsvallet!!
.
Trött, men en hel del cykelgrejer rikare, tack vare ett litet ekonomiskt bidrar från kära mor så kommer jag nu glida runt med en fullutsrustad hoj!!
.
Resultatet får ni förhoppningsvis se i morgon, om E får ihop det!!
.
Nu blir det Cantaloupe och film!
Ska försöka stå emot chipsen som E köpte, och hålla mig till mina melonskivor...
Kan bli svårt... Men det blir mindre plats i magen för chips med melon i magen i alla fall!!
Idag åt vi på Max till middag och jag tog ett Delifresh kycklingmål med grönsallad och en Ramlösa Citron, istället för strips, läsk och en ostig hamburgare med fet dressing!!
Plus poäng till mig!!
Inte för att den var sådär supergod, eller det var mest bröden som var tråkiga, smakade som om det var två kartongbitar ungefär...
.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra bra bra! Men skit nu i chipsen!!!

2011-04-29 @ 23:11:19
Postat av: Helena

Föll dit på lite chips ändå till slut... Men inte så många!! Alldeles lagom skulle jag tro!

2011-04-30 @ 10:10:13
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback