Dag 240

*Jogg, tog det lite varierande idag.
Började gå 1 km, sen jogg 1,5, gå i en nerförsbacke, kanske 200 m, jogg ca 1,5 km. Sen körde jag en minutsintervaller uppför Pålgårdsbacken, 1 minut jogg, 1 minut gå. Blev 6 jogg.
*3x4 armhävningar
*Plankan 1,20+1+1,20 min
*3x15 flyes
*3x15 tricepspressar
*3x10 axelpressar
*3x15 biceps
.
That´s it for today!
.
Börjar känna lite grann i insidan på ena smalbenet.
Vet inte om det är nån muskel som är överansträngd.
Har känt av det i några dagar, och smort med voltaren, men idag var det rätt stelt när jag började jogga.
Hmm, borde nog vila, men det är ju inte som mitt högsta önskemål!!
Fortsätter smörja tre gånger/dag och tar det lugnt imorgon!!
Jag vill inte ha ont!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas det inte är benhinneinflammation!!

2011-04-09 @ 12:17:16
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback