Dag 244

*Rytmisk styrketräning
.
Så, hur gick det nu då??
Jo, jag åkte dit med ett "Nu j*vlar tar du dig i kragen Helena!!"
Började lit kaxigt och la på lika mycket som sist, kanske till och med ett kg extra på bröst och rygg, minns inte, men det kändes tyngre!! (Men då tänkte jag på Olga, bättre tyngre och färre!!)Men då gick det rätt tungt, och jag tänkte att resten av passet lär väl gå ännu tyngre då, eftersom jag får ta i nu!! Den där "händer-på-lådan-brösten-hoppar-ur-bh:n-låten gick sjukt tungt, orkade inte mycket alls!!
Men sen sa gick låt efter låt, och jag hände med, och ja... Det gick faktiskt riktigt bra!!
Orkade så gott som alla utfall(!!), bara nåt enstaka vid nåt benbyte jag missade!! Och det gjorde jag inte sist!!
Hängde med bra på alla konditionslåtarna!
Sista låten - plankan och armhävningar, då gick det tungt, och dessutom var vattnet på väg upp, så där körde jag på knäna rakt igenom, och vilade lite mer än alla andra.
Men å andra sidan så kändes det helt OK då jag pallade med så bra på de andra låtarna!!
.
Härligt!!
.
Foten då??
Jodå, det gick rätt bra. Kändes såklart när man hoppade ner från lådan, men inte så farligt!
Har duschat nu och smort in både fot, rygg och axlar med liniment.
Åh, vad det bränner!!
.
Hoppas det känns bra imorgon bara!!
.
Nu blir det tv-kväll!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback