Dag 245

Ta det lugnt...
Njaäe, det är ju inget roligt!!
Eller jo, rätt lugnt blev det väl...
.
*Jogging 2 km.
Superhärligt i den sköna vårsolen!!
Dock lite jobbigt, har väl både legat av mig dessa dagar, och begynnande träningsvärk på det!!
Hoppas det kommer kännas bättre i helgen!
.
*Sen tog vi en promenad till Svärmor som fyller år idag!
Så himla mysigt att promenera i detta vackra väder!!
Tanken var att promenera hem oxå, och vi började med det...
Men så kom en vän med bil, och jag var trött, och jag kände att foten fått nog för idag, så då hoppade vi in och åkte med...
Bara för att jag precis skrev om min nya, förbättrade INSTÄLLNING...
Men, men... Jag är ändå nöjd med dagen, och jag tror att foten mår bättre av detta.
.
Och grattis till Svärmor!
Och om vägningen imorgon då??
Ja, med tre dagars vila, och med en massa tårta i magen, så får jag nog räkna med plus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback