Dag 248

Tog vilodag igår oxå, men imorse vaknade jag tidigt, så då blev det en löprunda!
-Löprunda med intervaller.
Gick inte så bra som jag hoppats på, kanske pga avv intervaller är jobbigare än att bara jogga, eller pga att jag bara joggat en gång denna vecka...
-Gick 1 km
-Joggade 1 km
-Gick 0,5 km
-Joggade 0,75 km
-Gick 1 km
-Joggade 0,75 km.
Tanken var att jag skulle jogga 1 km alla gånger, men det gick bara inte!!
Det var sååå jobbigt , var nära att ge upp innan 0,5 km, men jag lyckades hålla ut lite längre.
.
Sen körde jag lite styrka hemma:
-3x4 armhävning
-10 rull med abslide
-3x15 axelpressar
-3x8 biceps, tungt
-3x15 tricepspressar
-Stretch
.
Plus allt annat jobb jag gjort, burit däck, tvättat bil.. Ja, ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback