I´m a survivor!

E ska sova i skogen inatt.
Fråga mig inte varför. Tror det har nåt med manlighet att göra. =)
Han, hans chef och hans kusin ska sova under bar himmel, vilket i och för sig är nåt han pratat länge om att han vill göra! Jag hoppas de får skoj i alla fall, vilket jag är säker på att de får. De kallar det "en survivor night"! Gulligt va! =)
I alla fall så var han brydd om jag skulle survive the natt, utan honom. Han trodde jag skulle få det kämpigt.
.
Hmm. Jag tror jag kommer överleva.
.
Och anledningen till det är detta:
1. Nystädat sovrum och nybytta sängkläder som vädrats i flera timmar.
2. Kommentarer överflödiga:
Äter middagen nu, kyckling och halloumi, och ska bara jag tryckt på publicera för detta inlägg starta den första filmen, Going the distance.
.
Självklart ska jag inte äta upp alla chips men lite av varje ska jag stoppa i mig!
Godiset är redan slut, det höll andan uppe under städningen!
.
Så, vem tror ni kommer att få svårast att överleva?? =)
.
God kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback