Jag fick en present!!

Min snälla, snälla storasyster hade med sig en "-20 kg´spresent" till mig idag för hon tycker att jag är så duktig!!!
Åh, när jag skriver det blir jag rörd, nästan tårögd!!
Att jag förtjänar det liksom...
.
Inte varje dag man får en sån!!
Och lite tidigt kom den, har inte riktigt passerat 20 kilo-strecket än, men inom en snar framtid hoppas jag!
Ett par nya träningsbyxor fick jag!! Skitsnygga och sköna!!
Blev inte den bästa bilden, såhär ser de ut på hm.com:
Fast inte heller denna bild gör den neonrosa färgen rättvisa! Snörena och linjerna på sidan är neonrosa i verkligheten!!
.
Jag blev i alla fall väldigt glad!! Kul med nytt, och kul med en present!!
Har tänkt att jag ska belöna mig själv när jag passerat -20 kg, men jag kommer inte att ha råd med det!
Funderar på om jag kan belöna mig på nåt gratisvis, men det är som svårt, allt kostar ju pengar, i alla fall om man vill skämma bort sig själv på nåt vis!!
Och med nya sommardäck som ska betalas så får det nog vänta!! Får ge mig en -30 kg´spresent till hösten när skattepengarna kommer istället!! =)

Kommentarer
Postat av: lotta

Då passar jag på att gratulera i förskott till -20 kg bedriften! Bra jobbat!

Ha det toppen. kram lotta

2011-04-20 @ 19:00:04
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så mycket!!

2011-04-21 @ 08:44:39
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback