Jodå!

Som det känns just nu blir det lite jogging ikväll, vilodag till trots!!
Om jag kör ordentligt ikväll så kanske det blir vila på torsdag istället.
Ångrar ju att jag inte gjorde det igår, hade känts som bäst de!!
.
Men men, nu är det som det är...
.
Annars så står städning på schemat.
Ovanligt? Nej...
Nödvändigt? Ja...
Nu är det värre än vanligt tror jag, för varken jag, E eller V orkar plocka undan efter oss...
Blir tokstökigt på nolltid...
Är som att energin räcker bara till träning, så när jag inte tränar orkar jag inte göra nåt annat, bara vila.
.
Och övervåningen??
Nix, har fortfarande inte fått in kläderna i garderoben..
Jag har som byggt upp det som en enorm mur i mitt huvud, omöjlig att ta sig över..
Fast jag vet hur löjligt det är, och att det bara är att ta sig i kragen och få det gjort...
.
Skärpning Helena, du vet att du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback