Nr. 1 =Inställning.

OK, jag tjatar mycket nu...
Men jag är rätt nöjd med min nya INSTÄLLNING.
.
Det är ju en viktig del som förändrats.
.
Tidigare när jag kände mig trött/seg/inte orkar träna så hittade jag på första bästa ursäkt att slippa!
Bara tröttheten kunde vara en ursäkt, även om den förmodligen oftast berodde på just för lite rörelse!
.
Men nu har den verkligen ändrats, utan att jag märkt det egentligen.
.
Som igår innan träningen: kände mig trött, less, seg och hade huvudvärk.
Och tanken tänktes: "SKULLE VILJA ligga hemma i soffan!!!"
Men bara den tanken, och den stannar där nuförtiden.
Den kommer aldrig till "Jag kanske SKA stanna hemma i soffan"
.
Istället hoppar den nya tanken "I h**vete heller Helena!! Finns inte på kartan!! Ska vi slå vad om att du inte ska ligga kvar i den där soffan?!?!" på mig och anfaller med fulla styrkor! Ingen mening att argumentera mot den inte!!
.
Och det lustigaste är, att det är de gångerna det går bäst att träna tycker jag!
Sen vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det, om det går rent fysiskt bäst, eller om det är det att jag klarar det ÖVER mina då låga förväntningar, motför när jag är pigg och taggad så kanske jag jobbar hårdare, men har högre förväntningar, och kanske inte motsvarar de.
.
Jaja, inte för att det spelar nån roll egentligen.
.
Några kloka ord på det så ska jag kila iväg och käka tårta sen! =)
Den bästa träningen är den som blir av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback