Ofrivillig vila!

Jag må nog skippa Zumban idag, trots att det känns hemskt tråkigt!!
I tre aspekter känns det tråkigt!!!
.
1. Det är såå roligt, så jag vill inte missa Zumban!
2. Jag vill träna, jag vill inte vila!!
3. Det kostar pengar, så då vill jag självklart utnyttja det till fullo!!
.
Men men, vad gör man??
Blir ju förmodligen fortare bra om foten får vila!
Nu blir det ju vila i tre dagar, och sen är det styrketräning på onsdag, vilket inte sliter såå mycket på foten. Så förhoppningsvis är det bättre tills på torsdag så kanske man kan ut och provjogga lite lugnt då!
.
Nu har jag dessutom anmält mig till Vårruset oxå!
Eller inte anmält mig än, men betalat pengar till en som ska anmäla!
Många är vi som ska åka, tror vi lyckats skrapa ihop två lag!
Här kan ni läsa mer om loppet i Sundsvall, där vi ska springa!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Kul, då träffs vi där! :D

2011-04-11 @ 18:45:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: kickan

Sugen på tjejmilen 3 september? jag hade liknande problem när jag å maria tränade för tjejmilen sist, blev fan aldrig bra. smorde med litervis liniment.

2011-04-11 @ 19:38:36
Postat av: Helena

Ja, smörjer med voltaren 3 ggr/dag nu... Förhoppningsvis bara nån sträckning eller överansträning som snart går över!!

2011-04-11 @ 20:12:10
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback