Shopping!

Nytt träningslinne: Soc, Stadium
Vitt linne: Cubus, Blått linne Rut.m.fl, sista chansen - 20% rabatt
Jeansleggings: Cubus, -30% rabatt
Tröja Åhléns, halva priset!
Skärp, Rut m.fl. Sååååhimla snyggt tycker jag!! Får vi bara se om jag kommer att våga använda det!
Osså lite småplock.
Schampoo Åhléns, 2 för 99:-, Fotcreme, Åhlens, Nagellack, både de i burken och på naglarna, Cubus 2 för 39:-, Hårspännen Cubus, -25% rabatt.
Ni ser ju, är en riktig sucker för rabatter!!
Men det mörkblåa linnet hade jag kunnat köpa utan rabatt, och schampoo skulle jag ändå ha!
Nagellacket tänkte jag bara köpa ett, men det var 1 för 25:- och 2 för 39:-, så där föll jag definitivt!
.
Nähä, Grey´s var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback