Tillbaks i gängorna!

Sådär, nu är nog träningsinspirationen och matmotståndet tillbaka igen känns det som!
Har varit tungt på slutet, både med att motivera mig till träning, äta nyttig mat, hålla mig ifrån onyttigheter och småätande. Var orolig att jag "tappat tråden" ändå, och skulle landa i soffan igen, men sakta men säkert kommer jag tillbaka steg för steg.
.
-Crosstrainern ställde jag mig på vid klockan nio igårkväll, efter att ha dragit ris och tänkt tanken på att skita i det, eftersom jag "rört på mig ändå", men med min återfunna vilja så hoppade jag upp på den ändå!
(Kändes som vanligt stelt i foten i morse, men inte värre än vanligt.)
.
-Har lyckats hållt mig ifrån godisskålen på jobbet!
-Dricker mycket vatten igen, som jag haft svårt med på slutet.
.
Ja, kanske vårdepressionen är över, och nya spirande sommarkänslor tagit över!

Jag hoppas det håller i sig i alla fall!!
För än har jag några (läs många) kilon att gå ner, och det vore ju hemskt trevligt att snart passera 20 kilosstrecket, så man kan använda de nya träningsbyxorna med gott samvete!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du är skit duktig=) Och du gör det för egen maskin ännu ett större plus..För nu för tiden finns de hur många enkla utvägar som helst som kanske inte är varken nyttiga eller hållbara..

Svackor de får man ha, de har vi alla nån gång.Så kämpa på =)

kram

2011-04-28 @ 09:12:44
Postat av: Helena

Tack tack för de vänliga orden!! Vem du nu är?!?!

2011-04-28 @ 11:57:12
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback