Vad hände med vädret??

Snacka om deprimerande att kliva upp idag!!
Grått, regn och snö...
Usch!! Hade kanske varit skönt om det är vilodag, men det är det ju inte!!

I alla fall så fick jag "fingrarna ur" litegrann i morse i alla fall.
Letade ett linne när jag skulle klä på mig som jag inte hittade nånstans, så jag började sortera den enorma klädhögen uppe på byrån, och sorterade in alla tröjor och linnen i alla fall!
Och där nånstans i röran låg linnet jag letade efter!
.
Så förhoppningsvis fick jag tillräckligt med inspiration för att fortsätta med byxor och leggings och de övriga kläderna i eftermiddag.
Nu är det ju påbörjat liksom, och inte allt kvar, så det kan gå!!
.
Men första ska jag ut och jogga lite.
Tänker nog 3 km idag oxå, och intervaller, känner hur låren snart kommer att vara fyllda av träningsvärk, och det brukar ju vara lite lättare för mjölksyran att tränga sig på då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback