Fredagsmys!!

Jaha, den här nyheten ställde ju inte till med nå större rabalder!!
50 st har varit in, och 5 kommentarer, (förutom de som inkom på mitt kryptiska inlägg) varav 3 är min lillasyster, som redan visste om det, och jag själv!
Iofs kanske det är mest omvälvande för mig och E, men lite liv trodde jag det skulle bli!
.
Jaja, JAG ser mycket fram emot det i alla fall, i mars väntas miraklet landa, jag mår bara bra, har inte kräkts en enda gång och jag skyller min försvunna kondition på den!!
.
Nu blir det snabbdusch och sen middag och fredagsmys med syster och Selina och lilla Sigge då vara respektive är på firmafest!
Godis, chips, ostkrokar och film väntar oxå!!
Men för att inte ha alltför dåligt samvete så har vi planerat in en promenad efter middagen oxå...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken glädjande nyhet. Stort grattis till Er! kramar

2011-08-19 @ 23:20:57
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Helena A

Va härligt! Stort grattis och lycka till! Kam!

2011-08-20 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback