God kväll!

En lugn dag, med goda vänner och söta barn!
Lekparken med lilla T och sen kom även L och lilla E.
Sen drog vi och fikade på Brödbiten.
.
Sen var det hem och sova på soffan innan jag svängde ihop en middag.
Färsk pasta och kyckling gryta med champinjoner, paprika och bacon och diverse ingredienser till sås.
Blev riktigt gott!!
.
Ingen träning diag, mer än att jag cyklade till C, men då det är nerför hela kilometern vägen dit så tror jag inte det räknas. Tänkte cykla hem i alla fall, men då jag åkte med L hem så blev den kvar hos C.
Ja, kanske inte det intressantaste inlägget...
.
Men men, nåt blev det i alla fall..
.
Nu dricker jag ingefärs- och honungste och mumsar på galliamelon!
.
Strax läggdags!
Sitter bara och läser igenom en blogg jag fick tips om, Markoolios pt-tjej, eller Jessica som hon heter (hon vill säkert hellre vara sig själv, än Markoolios tjej...) som bl.a är utbildad inom gravidträning!
Kan bli användbart!
.
Tack Carro för tipset!
.
Nähä, dags att avrunda kvällen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback