Träning!!

Wiho!! Fick gå lite tidigare från jobbet idag, så då utnyttjade jag den tiden till FRISKVÅRD!! Tack, Ragunda Kommun!!
*Skidspåret runt, gick det mesta, i rask takt, men joggade även en bit, kanske en km, och så tog jag lång-bracka-brantbacken i ett bra tempo!
Länge sen jag såg den utsikten!!
Varmt och svettigt blev det!! Rena tropikvärmen idag!!
Därav mitt smålockig babyhår runt ansiktet... Gulligt...
.
Sen körde jag lite styrka här hemma, lite cirkelträning:
*3x15 benböj med gummiband, och när jag reste mig så körde jag axelpressar med gummibandet
*3x15 "rumpsteg" med gummibandet
*3x15 marklyft
*3x10 armhävningar, på knä... Skitsvag är jag...
*3xplankor, dryga minuten var, på knä då alltså, lika bra att börja om...
*Stretch
.
Så skönt!!
Styrketräningen tog inte så lång tid heller!!
.
Feels great already!!
.
Nu blir det hopp i duschen och middag borta, blev inga kycklingwraps idag, vi blev bjudna på middag!!
Härligt!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Vad är "rumpsteg"..? Utfall? :)

2011-08-29 @ 09:43:46
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback