Å några tankar om Idol!

Amanda Fondell och Robin Stjernberg är i Idolfinalen 2011.   Foto: Pavel Maira
Två värdiga vinnare, det hade jag tyckt oavsett vilka som hamnat där, de senaste veckorna.
.
Men jag insåg en sak i fredags, att jag tycker att Robin borde vinna Idol i år.
Robin Stjernberg i Idol 2011. Foto: Pavel Maira
Jag tycker inte han är bäst, eller de är ju så bra allihopa, men han är den enda som inte har nån egen stil, som jag tror har svårast att skapa nåt själv.
Moa och Amanda har redan sina stilar färdiga, de har redan ett koncept och genre, i princip själva.
De är, tycker jag, för bra för att vinna! De blir nog betydligt större och bättre om de får skapa sitt eget, istället för att få ett färdigt koncept.
Moa Lignell är kärleksfull i Idol 2011. Foto: Therese Bosta/Meter tvAmanda Fondell Foto: TV4
Så därför blev jag mest glad när Moa åkte ut i fredags, och för Amandas skull hoppas jag att hon åker ut nästa vecka.
.
Robin BEHÖVER vinna, Moa och Amanda klarar sig själva!
.
(Bilder från tv4.se)

Kommentarer
Postat av: Paulin

Precis vad jag tycker också :)

2011-12-04 @ 12:42:39
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback