BM

Var ju till Barnmorskan idag, och det gick finfint!
Ingen graviditetsdiabetes hade jag!! Fina värden både på blodsocker, blodvärde och blodtryck!
Fem centimeter hade den lilla parveln växt oxå, och det som trycker där ovanför naveln är den lille bebisens rumpa som ligger och trycker mot mina revben, kände hon när hon mätte den!
Jag bär den så långt upp, så när jag lutar mig lite framåt så trycks revbenen ihop mot den lille, lille rumpan, så det är nog inte så skönt för den heller!
Men på några veckor trodde hon att den kommer att sjunka ner.
Så i färdriktning ligger den redan den lille!
.
Vikten var bra oxå, sen inskrivningen har jag gått upp 5 kg!
Känns helt OK!
.
Så nu är det bara att tuta och köra till nästa gång som är den 9:e januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback