En slagen hjälte! Eller hjälte kanske inte...

mms_img16176 (MMS)

En slagen hjälte! Eller hjälte kanske inte är rätt ord... Men trött är jag i alla fall! Konstant numera känns det som! Konstaterade för en stund sen att helgen är den sista lediga tiden före jul! Sen jobbar jag hela veckan! Så allt som ska ordnas ska alltså i princip ordnas i helgen!! Nog för att det blir jul oavsett vilka gardiner som hänger uppe, eller om det bara är knäck och kola som finns eller om det ligger några dammråttor i hörnen! Bra va?!? Nu ska jag vänta på E som lovat att gå och lägga sig senast 20 över 10. Intressant om han håller det! Annars är våra sovrutiner inte riktigt likadana nuförtiden... Jag går och lägger mig först och han typ två timmar senare... Vilket är tråkigt!!! Men jag är trött och han är pigg så vad gör man??


Kommentarer
Postat av: Mor

Puss & Gonatt!!

2011-12-15 @ 22:23:06
Postat av: Maria

Man somnar i soffan å går sen upp när den pigga går upp :-)

2011-12-17 @ 01:41:51
Postat av: Helena

Ja, det är ju vad jag brukar göra när jag ska anstränga mig och vara social!! Men det blir ju inte så socialt, och det är ju så jobbigt att gå upp sen!!

2011-12-17 @ 09:59:58
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback