Hemma i sjuksäng...

Fast det är inte så farligt som det låter, eller jag vet inte...
Kan vara magsjuka, eller så är det Niferex som spökar...
.
Började med Niferex igår, de är alltså järntabletter, och de flesta jag hört brukar bli förstoppade av det, men på bipacksedeln står det att det även kan bli åt andra hållet.
Och samtdigt har det varit lite barn som varit dålig i magen på sistone, så vad det är är svårt att säga...
Ska i alla fall ringa Barnmorskan tänkte jag och höra om hon tror att det kan vara järntabletterna som hunnit påverka så fort, för det sista hon sa ang. de var "Om magen klarar av det så ät Niferex istf Hemofer"...
.
Chefen tyckte i alla fall att jag ska vara hemma under dagen och se hur det utvecklar sig, vilket kan vara klokt!
.
Hoppas inte på nån magsjuka innan jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback