Mannen överallt!!

Men herregud, nån mer än jag som börjat tröttna på MArtin Melin som dyker upp PRECIS ÖVERALLT???
I varenda talkshow, i tidningar, i radioprogram, ja, han är ta mej fan överallt!
Till och med i Mitt kök hade han ett dubbeluppslag, om hur otroligt enkel och ohälsosam mat han lagade.
I Adam live, i Nyhetsmorgon, i ja, inte fan vet jag, kommer inte på nåt mer, men jag vet att jag sett honom betydligt fler gånger än så, pratandes om sin bok, som säkert är jättebra, men jag börjar liksom bli lite less.
Kan ju vara nån som missat att han varit en jättedålig pappa, insett det, gjort nåt åt det, och nu skrivit en bok om det!
WE KNOW NOW Martin!! Och vill vi veta hur du gjorde så köper vi boken Coola pappor!
Coola pappor (e-bok)
(Börjar även märka ett mönster i mitt beteende, trött och grinig på kvällarna... Kanske är Martin oskyldigt anklagad??)
.
Bäst att gå och lägga sig kanske...

Kommentarer
Postat av: Martin Melin

Helena.

Du tittar för mycket på TV och läser för mycket tidningar! Till och med Expressen KÖK?????



;)

2011-12-11 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback