Så var det helg igen!!

Knasigt, för det känns bara som onsdag!!
Men fredag är det, enligt experterna!
.
Denna fredagskväll har mest spenderats i sängen, jag har legat och läst och E har sprungit mellan sängen och skrivbordet där V avslutat bygget av sin julklapp, en lego technic lastbil.
Sen har vi busat och myst och de har kört lastbil och bärgat andra legofordon.
En riktig myskväll med andra ord - utan TV!! Så skönt!!
Fast nu blev det andra bullar... E är ute och krattar efter igengrävniingen runt grunden idag.
Nu är grunden klar, så om inget oväntat händer så börjar de snickra på måndag!! Kul!!
Så då hamnade V framför tv:n och jag ska se Stjärnorna på slottet på svtplay som jag missade på juldagen.
Stjärnorna på slottet Foto: Johan Paulin
Jag är ju en sån där konstig (gammal??) typ som föredrar Stjärnorna på slottet framför Så mycket bättre.
Har ju aldrig sett ett helt avsnitt av Så mycket bättre heller, så det har väl inte fått nån chans, men å andra sidan har jag sett små bitar och aldrig fått nån mersmak heller...
Mest nyfiken är jag på Johan Rheborg som alltid är kul i sina roller, men som privat ver kar vara en HELT annan människa. Blyg och....lite konstig??
Jaja, nu ska jag kika.
.
Imorogn är det nyår och då väntar en lugn förmiddag hoppas jag, kanske får med älskling på en liten promenad, det är alltid trevligt, sen blir det middag med stora "italienska familjen" hos vännerna nere i backen!
Grabbarna lagar mat medans vi tjejer... Ja, njuter av att INTE laga mat!?!
Och sen blir det nog en massa surr och mys mest skulle jag tro!
.
God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback