Skäms!!

Igår på Lilla julafton så var det flera som frågade: "Vilken vecka är du i då??"
Och jag svarade: "Öööhh..... Jag vet faktiskt inte!!"
.
Och det är sanningen, sen jag skrev om det där med veckorna så har jag inte räknat nåt mer.
Brukar ju vara in på gravid.se lite då och då, men på slutet har inte det hunnits med...
Så nu är det dags att räkna!!
.
Enligt gravid.se är jag i vecka 29.
Och det stämmer nog bra, enligt BM.räkning är jag i 28+1
Så då vet vi det!
.
Såhär står det på gravid.se i alla fall, apropå de där spänningarna jag känner när jag sitter ner, som jag funderade på om det var sammndragningar:
Livmodern har under den senaste månaden växt ca 4cm och du kan känna ett tryck upp mot bröstkorgen. Detta kan ge en lätt obehagskänsla när de nedersta revbenen spänns ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback