Dag 191

Och nytt rekord på skidor!!
*1,5 mil!!
6 varv på elljusspåret!!
Och då hade jag nästan tänkt ge upp efter 2, för då var det riktigt jobbigt.
Men jag tänkte att det vore ju löjligt att inte ens åka 3 varv, så jag kämpade vidare.
Sen tyckte V att det vor ju bra att åka 4 varv!
Och sen så lovade hon att jag skulle få se när hon åkte långbacken och vurpade, om vi åkte fem varv. Och i sista sekund ropade hon: "Om jag dör så får du min bil!!", men hon varken dog eller vurpade.
Däremot så gick det femte varvet så himla bra, så vi körde ett sjätte oxå!
.
Sen var jag nöjd!
.
Nu fryser jag, så det blir en varm lång dusch, och sen middag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sjuuuukt bra!!! Heja heja!

2011-02-17 @ 22:16:07
Postat av: Mor

Vasaloppet nästa år;-)

2011-02-18 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback