Dag 197

*60 min rytmisk styrketräning!
Och hur gick med utfallen??
Självklart gjorde jag alla!!!!!
Jag sa ju det!!
Jag gjorde så gott som alla övningar idag, inte en enda snabbvila!!
Eller jo, faktiskt en, men det berodde inte på mjölksyra eller, utan jag ska försöka mig på att måla vad det berodde på.
.
Vi står och håller händerna på lådan, och sen hoppar vi växelvix med varje ben.
Riktigt jobbigt är det, och jag vet inte om jag skulle klara hela låten heller.
Men jag skulle klara betydligt mera om det inte var för att mina bröst håller på att hoppa ur både linne och sport-bh!! Det går verkligen inte!! Vet inte hur jag ska göra!!
Inte för att jag tror att nån står och sneglar på mig när de hoppar, men man vill ju inte resa sig upp med ena eller ännu värre båda brösten utstickandes ovanför linnet!!
.
Tyngdlagen gör då verkligen inga undantag!!
.
Annars gick det riktigt, riktigt bra överlag!!
Gjorde som sagt alla övningarna, trots brännande lår!
Idag pressade jag verkligen mig själv!
Upptäckte att när det börjar bränner så händer det inget mer. Det bränner och ja, det är bara att bita ihop!
Lade på ett extra kilo på flera övningar oxå, och ändå gick det bra!
Det är så kul när det går bra!!
Sen så har jag fakiskt gjort några solhälsningar hemma här oxå, skönt för ryggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback