Dag 200

Och vilken dag!
*7,5-8 km längdskidor, i strålande sol, med mycket flackt och bra glid, så det blev mycket stakning idag!
Fick mig en tankeställare att jag numera orkar betydligt mer än tidigare.
Detta då skidspåret börjar i en väldigt brant stigning, som ser omöjlig ut, och särskilt som min hjärna fortfarande tror att jag har dålig kondition och inga muskler, så jag tänkte "Fan, jag kommer vara helt slut, OM jag orkar ta mig upp!".
Men glädjen var stor när jag med, nästan, lätthet tog mig uppför denna backe, halvspringandes för att ha nåt som helst fäste, och jag ramlade inte ihop i en liten hög när jag kom upp, jag bara åkte vidare!
.
That felt great!
.
Sen blev det lunch, och efter det blev det pulkaåkning i bygdens längsta pulkabacke tror jag!
Har tyvärr inte en enda bild. Men det var långt, det var milt väder, det gick fort på madrasserna, vi var flera som åkte, vi åkte dubbelbandare upp igen, vi mös! Ni kan kanske föreställa er själ??
.
Så jag måste nästan lägga till, till dagens träning:
*5-6 gånger gick jag uppför pulkabacken, istf åka skoter.
För det brände bra både i lår och vader och flåset ökade bra uppöver oxå!
.
Nu ska vi nog krypa till sängs, kanske se nåt avsnitt av LOST, för att kliva upp tidigt imorgon och åka lite skidor innan vi ska blåsa till Sundsvall!
.
Det blidde så! =)
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback