Dag 202

*7-8 km längdskidor!
Surprise??
.
På Näset med syster och E, i mörkret med pannlampor!
Det är ett härligt spår!!!
Dock ramlade jag TRE gånger idag oxå!
Det måste vara ett magic number!
Fast inte på samma ställe som sist, utan andra gången, fast denna gången stod jag alldeles still när jag ramlade, jag skrattade åt syster som precis innan legat och kravlat runt i snön!!
Första gången var innan vi ens kommit ut på spåret.
Och tredje gången??
Jo, vi hade lämnat skidspåret och for efter vägen.
Och självklart hade jag sagt nåt om "att jag har bara ramlat två gånger! Så jag har kanske en kvar!"
Och mycket riktigt, E ville att jag skulle prova att skatea efter vägen, vilket gick bra ända till de sista skären, då hugger skidan i ändra med fästvallan eller i nåt gruskorn på vägen, och pladask så ligger jag där med minst ett blivande blåmärke!

Kommentarer
Postat av: Mor

Va kul att du får med dig E oxå:-)

2011-03-01 @ 07:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback