Framtida projekt!

Det finns en liten tråkig detalj med att gå ner i vikt.

Och det är detta:

Vid den gröna pilen är det....platt....
Allt har som hamnat därnere... Vid den röda pilen....
Att de blir mindre är nog inte riktigt rätt uttryck, snarare tunnare och läääängre.....
.
Jag som aldrig tänkt tanken att genomföra en skönhetsoperation, däremot har jag tänkt tanken att jag ALDRIG ska skönhetsoperera mig.
Men om detta är utvecklingen som kommer fortsätta, och så tänker man sig kanske ett par barn på det, då är det nog ett litet lyft som väntar mig i framtiden!!
.
Inte för att det gör mig nåt om de blir mindre, har ju alltid haft stora, och det är överskattat (i alla fall om du frågar mig, E svarar nog annorlunda!) .
Men man vill ju inte gärna ha bröstvårtorna i jämnhöjd med naveln liksom....

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, du, vi har nog samma problem då. Det är bara att rulla upp dom ett par varv så ser det nog bättre ut;-)

Stefan hade en idé om att ge mig en förstoring när jag fyller 30 nästa år, haha! Jag hoppas dock att det inte var ett uns med allvar i det hela..!!!

2011-02-01 @ 16:18:33
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Mor

Tror att din hud är så elastisk eftersom du är så ung, att den nog med viss fördröjning kommer att anpassa sig till din nya kropp!! Jag har varit gravid och gått upp väldigt mycket i vikt och ammat 3 barn länge och aldrig haft några problem att bli "normal" igen! Värre då med magen;-)

2011-02-02 @ 08:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback