Skidor för hela slanten!

Nu är jag ju långt ifrån nån elitåkare, men det har blivit väldigt mycket skidor på sistone!
Är ju flera stycken runt omkring som åker skidor, så det blir väldigt mycket så!
Nästan hela besöket hos frissan bestod av skidprat!
Och så fick jag ett häfte av en kollega som åker mycket skidor som jag ska läsa.
Blev en mörk bild, men jag tror det syns vad det står!
Dessutom så går det en väldigt bra miniserie kanske man kan säga, på SVT, fast det blir på SVT Play för mig, som heter Mitt liv som Hellner, där Erik i EMD ska träna sig i toppform genom att leva ungefär som Markus Hellner. Har bara sett ett avsnitt än, men det känns som ett program med många bra tips, och särskilt för nybörjare, då Erik endast stått på skidor en gång tidigare! Och, i alla fall i första avsnittet, så är det Per Elofsson som ger tipsen, och han lär ju ha en hel del matnyttigt att komma med!
Kika på de vettja!
.
Dessutom har jag även idag på min vilodag åkt skidor!
Drog med mig två pojkar på en liten runda!
Blev kanske 2 km totalt!! Vet inte om de uppskattar det lika mycket som mig, men de klagade i alla fall inte!
Försökte åka i förväg och fota de, men de var riktigt snabba ikapp mig!!
Nähä, nu ska det stekas lite pannkaka!!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback