Söndagsgöra?

Funderar på att dra en sväng till Sundsvall i helgen.
Inte för att det var så länge sen vi var dit, men vi har faktiskt lite ärenden.
Bl.a. skulle jag behöva nya leggings, då det är hål på ALLA de jag äger.
Gina Tricots är favoriterna!
Long leggings Black 99 SEK
Och en liten present ska inhandlas, eller egentligen flera stycken nu när jag tänker efter.
Och E ska köpa gympadojor för presentkortet han fick av mig i present, och kanske en ny mobil, som han oxå fick pengar till.
.
Och lite storhandling på förslagsvis Willys skulle heller inte skada!
.
Och så tänker jag att när vi ändå åker så långt, och kanske kan avhandla detta rätt snabbt så kanske vi kan hitta på nåt annat skoj som
 eller varför inte

Hmm, nu gäller det bara att få E att känna likadant som jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback