Ändrade planer!

Tydligen hade jag bokat in mig på längdskidåkning med pannlampa ikväll med Syster och grannen nere i backen, så det blir middag och kanske slänga ner några gardiner nu, och skidåkning sen!
.
Spännande att åka i mörkret!!
Håller bara tummarna att föret är bra, men då de är vallade för kallare temperaturer, så tror jag att det ska gå vägen idag!!
.
Prata nyss med Folksam oxå, angående mobilen, och ersättningen blir lägre än självrisken, så tyvärr fick jag inget bidrag till en ny mobil!
Jaja, misstänkte det nästan, men nu vet jag i alla fall!
.
E har sagt att jag ska slippa betala till Huskontot denna månad, då han tycker att jag behöver en ordentlig mobil! (Kanske har jag redan sagt det??) Så nu lutar det mot nån av dessa, får höra vad de har att säga på affären, vilken de tycker är "mest för pengarna".
HTC Smart                              vs                      Sony Ericsson Xperia X8
HTC Smart Sony Ericsson Xperia X8 (vit)
Och på Sonyn verkar de ha sänkt priset, sist jag kollade så kostade den 1 739:- eller liknande, och nu ligger den på 1 579:-. Uppgifter från Elgiganten.se
X8:an ligger på andra plats på elgigantens topplista, före x10 och HTC Smart finns inte ens med...
Hmm.....
Nån av er som har hört nåt eller har nån åsikt i frågan??
Hjälp emottages gladeligen!!
.
Nähä, nu må jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback