Dag 148

*Promenad 45-50 min
*Hoover, 3x1 min, PÅ TÅ!!!!
Enligt syster så ska man ha mycket magmuskler när man åker skidor, så då får man pressa sig lite då!! Och jösses vad jag skakade de sista sekunderna!! Har ju mest stått på knä annars, och bara några sekunder på tå, men så tänkte jag "Nu jävlar!!" Och det funkade ju bra!
*Armhävningar, 40 stycken, på knä fortfarande...
*ben-dipps, inte så många dock, då min mage tyckte att hoover-rekordet räckte ypperligt!
*Stretch
.
Ryggen har i alla fall känts bra idag, blev liniment igårkväll och värmedyna, ett bra recept tror jag!
Dock kändes den lite spänd efter promenaden, är kanske musklerna som låser sig eller nåt?? Blir ju rätt statiskt när jag åker skidor, och kanske för hög belastning på ryggen då jag inte har så många magmuskler (därav extraträning!) Kör på liniment och värmedyna ikväll å, imorgon blir det skidor igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra, nu är du på G igen!!

2011-01-05 @ 20:34:18
Postat av: Kajsa

Ja jag har inte börjat se det förrän NU, och det var ju skitbra!

2011-01-05 @ 23:08:33
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback