Dag 149

Tack vare syster så kan jag här skriva:
*Skidåkning i Pålgård, 3,7 km. Ospårat och i snöblåst... En skidtur som verkligen passar in i min skidkarriär, de gångerna det gått felfritt är lätträknade!!
*Promenad ner till Hammarn, inte upp därifrån, men med stavarna på så fick det räcka!
Mina axlar säger såhär "Nu räcker det för idag!! Vi hade ont redan innan dagens träning, pga träningsvärk från armhävningarna igår!!! Ge dig nu!!" Så, efter lite stretch så får det räcka för idag!!
.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi ner till kära vännerna nere i backen och äta sushi, äve med kära syster m. familj. Sen ska vi kika på säsong 1 av Cougar town, då de andra familjerna inte sett nåt av serien när det gått på tv.
Hoppas de kommer gilla den lika mycket som vi gör!
.
Verkar inte som om det blir så många fler middag hemma den här helgen då vi är bortbjudna både fredag och lördag! Hääärligt!! Inte visste jag att trettonhelgen var en såhär bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback