Dag 156 och jag har tränat igen!!!

Jippi!!!
*5 min uppv (de var rätt långa, och jag undrade hur mycket jag skulle orka egentligen...)
*Hela 30 min crosstrain!! Stannade efter 20, drack lite vatten och kände att jag orkade mer! Så då körde jag tio till!! Kroppen kändes väldigt pigg!! Känns att den vilat i nästan en vecka!!
Sen gjorde jag misstaget att dricka för mycket vatten, så resterande övningar blev med påtryckningar nerifrån...
Dock lyckades jag klara av hela
*54 armhävningar!!
Hoover pallade jag inte nå mer än 20 sek kanske, sen höll vattnet på att komma upp. Riktigt surt kändes det, då jag ville mera!! Ska inte göra om detta misstaget igen i alla fall!!
Letade även igen E's gamla hantlar med lösa vikter och upptäckte att lite gamla body pump-övningar finns kvar, så de ska jag köra framöver. Marklyft, axlar, vet inte om den kallas nåt med vingar, eller är jag knäpp??, biceps och lite annat ska jag köra!
.
Trots att jag inte riktigt känt att jag gett allt jag kan, så känner jag mig nöjd!!
I´m back in the game!!
.
Om det inte är kallare än -10 imorgon så blir det ett varv i skidspåret, då jag slutar tidigt!!
Nu blir det duschen och så kanske nåt program på tv:n.
.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra där!! 54 armhävningar!!!

Flyes tror jag dom heter förresten...iaf på våran gympa=)

2011-01-14 @ 10:01:02
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja just ja, inte vingar, men det är ju de man använder när man flyger!! haha! Nära...

Ja, jag höll på att kräkas vatten från början så det blev bara sju de två första gångerna, sen körede jag tio, och då tänkte jag "Inte mindre än 40 st", så då blev det först 44, men så tänkte jag att va fan, vi kör tio till!!

2011-01-14 @ 10:50:27
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback