Grr, det försvann!!

Here we go again...
.
Torsdag idag med sol och minusgrader!
Lite fördelar har vi allt uppe i Pållan.
Igår när jag for hemifrån avr det -9 och nere på Hammarn -15.
Idag när jag for hemifrån, då var det -7, härligt tänkte jag, bra temp att vara ute i, vi som tänkte gå till pulkabacken.
Kommer ner på jobbet där det pustaas "Åh, att det skulle bli så kallt igen!!". Då visar det sig vara -17 grader här!!
Men bor man på gräddhyllan, så är det klart att man har det lite bättre!! =)
.
Tänkte ta ett eller två varv på skidorna ikväll, får se hur mycket jag orkar, och hur länge det är ljust, vet inte om jag vågar åka i mörkret! Får se!!
Och om temperaturen håller i sig så slipper jag valla om oxå!
För nån mer skidåkning med glidet jag hade sist, det blir det då inte.
Det är då ett som är säkert!
Då blir det crosstrainern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback