Hmm, vadan detta??

Det är min andra lediga dag denna jul, och vad händer??
Jo, jag vaknar 07.38 och får väcka sambo som försovit sig och ska iväg och jobba.
Inte för att han är så himla trevlig att väcka då det bara kommer en massa otrevligheter ur honom, men nån måste ju göra det!
.
Har legat och dragit mig en timme nästan nu, och så har jag varit ner och vägt mig, då det är fredag idag!!
.
-0,4 kg visade vågen! Yay! Bara 0,3 kvar ner till de lägsta jag vägde innan jul. Och det tar vi den här veckan!
Med risk för att vara lite djup så är min nya plan såhär:
*Jag ska INTE fokusera på problemet, som just nu känns som mat och annat som ramlar i min mun!
*JAG SKA fokusera på lösningen, som är träning, träning, träning!!
Jag ska ha kvar vilodagar, men de dagar jag tränar ska jag träna mera.
Som igår blev det båda skidor och promenad, kan bli crosstrainer och promenad, eller skidåkning och zumba, ja ni förstår. Mera träning, JAG KLARAR AV DET!!
.
Jag ska försöka ha en liten Jillian i mitt huvud när jag tränar, är ju nästan så att bara tanken på hemma kan få en att köra 10 armhävningar till!!
.
Dessutom hörde jag rykten om att även hon varit stor, så jag googlade lite och hittade denna artikel!!
Jillian Michaels fat picture

Jillian Michaels has shared before that she was a fat teen… but now she’s sharing a picture of herself as a fat kid in the July 2010 issue of Redbook magazine.

Inside Redbook, Jillian Michaels, “Biggest Loser” trainer, talks about being overweight as a kid. At 175 pounds she says, “Oh, my God, it was pure hell. I spent all of eighth grade in my classroom because God forbid I ever left. I was terrorized. And karate saved my life. It all stopped the day I broke two boards with a kick.”

Jillian also talks about how people thinks she’s a bitch: “I really don’t have a mean bone in my body! Do you know how easy it would be to tell people what they want to hear? It would be heaven! But, unfortunately, it doesn’t get the job done.”

Now the picture of fitness, Michaels not only is a trainer on The Biggest Loser, but she has her own show, “Losing It With Jillian,” writes books and has exercise DVDs.

Hittade detta här!

Det känns bra, hon har inte alltid varit sådär diciplinerad!!
Och nu ryktas det om att hon är gravid, men jag hittar inga säkra bevis för detta, men här kan ni läsa lite mer om det i alla fall!
.
Så på dagens träningsschema står:
*Skotta snö
*ta ut julgran och bära ner crosstrainer (om det är möjligt för mig att göra det själv)
*Antingen crosstrainer, eller så gå ner på Hammarn och hem igen.
*Armhäv/hoover, lite sånt
.
Och det är väl ungefär samma som mitt schema ser ut för hela dagen...
Kanske hinna plocka i nån pinal nånstans...
Men först ska jag läsa en liten stund i sängen och käka frukost!

Kommentarer
Postat av: Mor

Där ser du!! Bra!!

2011-01-07 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback